W związku z planowanym wdrożeniem nowego systemu administracyjnego mamy dla Was kilka ważnych informacji.
Na skrzynkach mailowych znajdziecie swój indywidualny numer rachunku bankowego. Prosimy o dokonywanie wpłat bezpośrednio na wskazany nr konta. Już wkrótce zostanie uruchomiony system Socios. W panelu będzie również możliwa płatność poprzez szybkie przelewy (Tpay, PayPall, Blik) oraz podpięcie karty płatniczej.
Już teraz należy skorygować nr konta, jeśli swoje składki opłacane są cyklicznym / zdefiniowanym przelewem bezpośrednio z poziomu banku lub przelewem zagranicznym (Transferwise lub Revolut). Płatność PayPall do momentu wdrożenia systemu można pozostawić bez zmian.
Osoby, które nie otrzymały indywidualnego numeru rachunku proszone są o pilny kontakt: zarzad@socioswisla.pl.
O dalszych etapach wdrożenia będziemy informować w kolejnych wiadomościach.