W związku z planowanym wdrożeniem nowego systemu administracyjnego mamy dla Was kilka ważnych informacji. 

Na skrzynkach mailowych znajdziecie swój indywidualny numer rachunku bankowego. Prosimy o dokonywanie wpłat bezpośrednio na wskazany nr konta.  Już wkrótce zostanie uruchomiony system Socios. W panelu będzie również możliwa płatność poprzez szybkie przelewy (Tpay, PayPall, Blik) oraz podpięcie karty płatniczej.

Już teraz należy skorygować nr konta, jeśli swoje składki opłacane są cyklicznym / zdefiniowanym przelewem bezpośrednio z poziomu banku lub przelewem zagranicznym (Transferwise lub Revolut).  Płatność PayPall do momentu wdrożenia systemu można pozostawić bez zmian.

Osoby, które nie otrzymały indywidualnego numeru rachunku proszone są o pilny kontakt: zarzad@socioswisla.pl. 

O dalszych etapach wdrożenia będziemy informować w kolejnych wiadomościach.